Som in i vassen!




Lördag kväll.. Solen har stekt som in i vassen och på oss göteborgare!
Varför säger man som in i vassen?

Njuter varje dag samtidigt som man förvånas hur det kan vara så här varmt
i april?! Men varför fundera över det, det är laa bara att slänga på sig
shorts o linne och gå ut och njuta!

Himla mysigt och trevligt har de varit & haft brorsan här, skoja
effektiva vi varit, men främst haft de förbannat bra och kul!



Invigning på liseberg



Mot karusellen med tekniska fel, hujedamaj, det var nog tur för min del!.. haha!



Pirogerna gick hem hos brorsan, till o med så att han åt upp dem sista till
frukost imorse!!





Jadååå, gott!



Kollade lite fotboll på rambergsvallen, häcken mot örebro, impad
av hur stark och duktid habab i örebro är.. ja jisses!.. Han lär inte vara kvar i sverige
länge till..!
Inte kul att vara ängel, men jag vänder tidningen upp och ner när jag ska kolla
tabellen så blir man på bättre humör!!! :)



Känner han sig som hemma?



När jag skulle in på pass, så ville inte lillerdtman vara sämre..!



Vår grymma kött,bacon,svamp paj!.. Som vi kavlade med en "vinflaska",
tack för tipset elin! ;)



Fräsch tjej, haha, så osmart..!
Tvättar skorna, dem kryper, jag tar på mig dem, och
dem är inte längre så vackra! Knappast sköna heller!.. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0