Ja, ärlighet varar alltid längst!


eee

Ibland, eller alltid lönar det sig att vara ärlig!

I januari bokade jag en klipp&färg tid som jag ska på imorgon,
mitt i den givande kursen, jag sa som det var till föreläsaren, och skämdes,
att jag säkert nu inte gjorde något bra intryck..
Men hon diggade tydligen min ärlighet och sa att hon skulle dra ut på tiden
och inte börja på det viktiga förrän jag kom någon timme senare,

Vilken tur har man inte då?
I kombination med att man är ärlig såklart..!

Grym lärare, för lektionen idag var väldigt väldigt rolig och givande..!

Kanske blir så att jag springer från frisören med halv färdigt klippt hår och
outsköljd färg i håret, ja så länge jag hinner till den givande kursen så
är det ju faktiskt skitsamma! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0