I blekinge förra helgen!..




Pang poff, svisch!

Tåg från Göteborg till Mörrum
Hoppa in i bilen
Vinka till familj & mormor/morfar i huset
Massage i olofström hos kungligt duktiga jessika
Hälsa på maxi, mitt förra jobb
Tacomys med familj & mormor/morfar
Datakunskapslektion med morfar
Raggartur i khamn
Morgonpromenix
Frulle med lyly
Bankmöte
Tågresa till Ronneby
Sjuhelskotta stor middag hos farmor/farfar
Plus fika och hårfärgning
Tågresa till mörrum, fast ersattes med buss! ;) haha!
Finmiddag med brorsan & morsan
Filmmys
Mörrumsånpromenad
Massa frallorfrukost
Hälsa på Greta
Handtaget i näven a la Marie
Promenix med stjärnan, såklart Christian
Middag på Köpmannagården, Christian bjöd på smarrig mat!
Stadspromenad med superstar
Lördagsmys med lyly, gott och mysig snack med snygg efterätt, och galet god
Storhandling
Sopputbildning, lärde mig laga soppa!
Snabbdejt med tilda & amanda
Mysig kväll med Olle, louise & vickie med fruktsallad & glass dessutom!
Sen kom lyly inom och jag fick en kram!
Nästa dag bar det hem..

Ja det gick rysligt fort, men jag hade det väldigt mysigt hemma i blekinge!

Nästa gång hoppas jag att det inte blir lika stressigt, men det var ju säkert
bara mitt egna fel! ;)

 

Min och lylys grymma onyttiga gratäng!!

 

Brorsan kan laga mat han..

     

Brorsan är grym helt enkelt!!!

     

Farmor & farfar bjöd på typ sjurätters, mätt? Ohjaaa!

Tyvärr blev det inte så många fler bilder den helgen,
men hur som helst!.. En underbar helg!

Tack alla medverkande!!!

Ni är huuuur bra som helst!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0