En flummig celine..!




Jaa skoja min dojja vad knasig sälen (Celine) var i skolan..

Stackarn hade väl inte sovit på 45 timmar eller så hade hon druckit
några shotar, vad vet jag? Men tror mest på första alternativet!!

1... Först skriver hon fel boktitel, varpå jag påpekar det, sen skriver hon fel
igen, varpå jag pekar på ordet som är fel, inte bara en gång, utan 6 ggr med
snälla mellanrum för att hon ska få chans att förstå!.. haha!

2.... Sen skriver hon 5/6 på datumet..

3.... Sen skriver hon upp vilka grejer jag missade på företagsekonomin..
Och säger att hon inte vet vilket kapitel det var, trots hon skrivit att
det var kapitel 4 och allt stämde..

4... Sen nita hon sig själv i örat med kalendern..

Haha, underbara människa!!

Det bästa är dock att hon fick lya idag, som hon förtjänar det,
så glad för hennes skull..

Kolla in vår snygga teckning av Andreas, galet lik! ;)
Speciellt benen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0