Haha..


Sjukt, skrattar alltid sönder magen på träningarna..
Men idag va måttet rågat, elle va man nu säger! ;)

När Karro kliver in, andan i halsen och alla skriker:
-Bööööter Karro!!
Varpå hon säger:
-Ja, jag vet, jag har pengar med mig!
Haha, precis som om hon räknat med att komma försent o laddat me pengar, alla andra protesterar ju men inte hon! haha.. ;)
Sen att hennes mobil plingade precis efter och att en ny böter dök upp gjorde ba det hela ännu roligare!

Sen när Andy berättat vilka som skrivit på för laget, så sa jag:
-Tur dem inte träffat alla i laget förrän de skrev på, haha!
Varpå Mattan sa:
-Vi gömmer Ojala!..
haha, fy, inte snällt!

Ojala e tuff, å Ojala du vet ju att jag hellre haft din hjärna, o du vet oxå varför! ;)
det har ja så väl berättat..!

Nu har precis Skrutt pyst him te sin lya, vi har umgåtts o haft de världs efter träningen! :D
Men snart ska ja upp o käka spännande frulle hos henne innan vi ska knega på maxi, bara slänga mig under duntäcket i några timmar!

Skrutt sa något knepigt jag inte har något svar på?

Hur funkar spaghetti-kokning?
För man stoppar ju ner ena änden först!
Blir då den sidan mer kokt och mjukare???

Svar tack, orkar inte fundera på detta mer! ;) haha..




 

Jag älskar mitt lag! <3



Kommentarer
Postat av: Mattan

Haha , klockrent!

Hoppas inte ojala tog det för hårt, för vad hade laget varit utan henne!! (antagligen smartare ;) )



KÄRLEK TILL VÅRT LAG! <3

2010-01-29 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0